Jak se k nám dostanete

Popis cesty ze směru od Mariánských Lázní a Tachova

Dostanete se k nám po hlavní silnici, která vede z Mariánských Lázní do Plzně. Pří příjezdu do Stříbra přijedete na kruhový objezd, u kterého se nachází supermarkety Lidl a Penny Market. Z kruhového objezdu pokračujete rovně ve směru na Plzeň. Sjedete dolů po prudké levotočivé zatáčce až k mostu přes řeku Mži. Z mostu pokračujete rovně až k hotelu „U branky“, který vidíme vlevo. Zde odbočíte doleva a u hotelu zaparkujte  zde své vozidlo. Od hotelu vidíme historický most. Před tímto mostem zabočíte doprava a rovně nahoru (po hornické naučné stezce). Po minutí posledního domku (bílé stavení vpravo cesty, sídlo veterináře) pokračujeme asi sto metru do mírného kopce, kde  uvidíte schody,  kterými odbočuje vlevo k řece naučná stezka. Dáte se po ní a asi po sto metrech spatříte ve svahu vpravo náš objekt. Přímo k němu Vás dovedou schody zhotovené z pražců.
Jedete-li od Tachova, z kruhového objezdu pokračujete stejnou cestou).

Popis cesty ze směru od Plzně

Jedete – li k nám od Plzně po hlavní silnici (přes Úlice a Sytno), sjedete do údolí až k hotelu „U branky.“ Zde odbočíte doleva a u hotelu zaparkujte zde své vozidlo. Od hotelu vidíme historický most. Před tímto mostem zabočíte doprava a rovně nahoru (po hornické naučné stezce). Po minutí posledního domku (bílé stavení vpravo cesty, sídlo veterináře) pokračujeme asi sto metru do mírného kopce, kde uvidíte schody, kterými odbočuje vlevo k řece naučná stezka. Dáte se po ní a asi po sto metrech spatříte ve svahu vpravo náš objekt. Přímo k němu Vás dovedou schody zhotovené z pražců.

Popis cesty od vlakového nádraží

Od vlakového nádraží se dáte doprava po Nádražní ulici až na křižovatku u restaurace „Plzeňka“. Od ní pokračujete vprav až na další křižovatku s hlavní silnicí (kolem uhelných skladů a stavebnin). Přejdete hlavní silnici z Plzně do Chebu, po chodníku pokračujete vlevo až k historickému mostu u hotelu „U branky ‚,. Od hotelu vidíme historický most. Před tímto mostem zabočíte doprava a rovně nahoru (po hornické naučné stezce). Po minutí posledního domku (bílé stavení vpravo cesty, sídlo veterináře) pokračujeme asi sto metru do mírného kopce, kde uvidíte schody, kterými odbočuje vlevo k řece naučná stezka. Dáte se po ní a asi po sto metrech spatříte ve svahu vpravo náš objekt. Přímo k němu Vás dovedou schody zhotovené z pražců.

Zobrazit místo Bez názvu na větší mapě